Week 19, 20 en 21 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melvin Kölker - WaarBenJij.nu Week 19, 20 en 21 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melvin Kölker - WaarBenJij.nu

Week 19, 20 en 21

Door: melvinkolker

Blijf op de hoogte en volg Melvin

06 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Wat is dit een dubbel gevoel zeg!

Vandaag is mijn laatste stage dag en hoe graag ik ook weer naar huis wil, ik vind het niet leuk dat het mijn laatste stage dag is..

De gedachte dat ik maandag weer iedereen lekker mag knuffelen maakt heel veel goed..
Maar aan de andere kant is de gedachte dat ik vanaf zondag heel veel vrienden en vriendinnen die ik hier ontmoet heb ga missen..

Vanaf de dag dat ik op Curaçao kwam, heb ik nieuwe vrienden en vriendinnen gemaakt..
Ik mag met recht zeggen dat er een paar met kop en schouders boven uit steken..
Tom, Patrick, Erwin, Arjan en onze Groen..
Ik heb de afgelopen weken bijna alles samen met ze gedaan..
Ik wil ze hier toch even via deze weg voor bedanken..
We hebben de gekste dingen meegemaakt en veel gelachen.. Ook in moeilijkere periodes waren we er voor elkaar..

Jongens ik kan alleen maar bedankt zeggen..
Ik weet zeker dat dit afscheid niet de laatste keer is dat we elkaar gaan zien..
We zullen alleen wel het hele land moeten doorreizen, maar dat heb ik er in ieder geval helemaal voor over!

Lekker met de boys op stap! Net als op Curaçao.. Ik kan nu al niet wachten :)

De afgelopen weken ben ik alles de laatste keer gaan doen..
En soms een paar keer voor de laatste keer..
Zo ben ik volgens mij 3 keer voor de laatste keer op Wet&Wild geweest..
De laatste keer Full Moon, dat was heeel vet want als bedankje voor alle moeite die we in exclusive Q-racao gestoken hadden, kregen we van Kokomo Beach een VIP-tafel aangeboden.
Flesje Bacardi Limòn erbij en gaan..
Samen met Rick, Armando, Michael en Jan hebben we er een topavondje van gemaakt.

De dag erna voor de laatste keer zanzibar, want deze week is Amnesia Beach Festival..

Inmiddels heb ik gisteren voor de laaste keer radje gedraaid,
vandaag is de laatste stage dag..
en ik vind het allemaal zonde..

Hoe graag ik ook naar huis wil, het afsluiten van deze prachtige stageperiode op Curaçao blijf ik heel moeilijk vinden..

Vandaag had ik overigens wel goed nieuws.. Ik heb mijn stage gehaald!
Vandaag tijdens het beoordelingsgesprek met mijn begeleiders kreeg ik te horen dat ik toch wel goed gewerkt had en een dikke voldoende verdiende..
Het punt zal tussen de 7 en de 8 liggen

Nou daar kan ik wel mee leven :D

Maandagmorgen is het dan eindelijk zo ver.. Eindelijk weer iedereen in mn armen sluiten..

Ik wil natuurlijk niet heel veeleisend overkomen, maar ik verwacht op zijn minst een groot ontvangstcomité, een zaate hermenie, spandoeken, en natuurlijk Hello Goodbye..

Omg ik denk dat als die mensen me willen echt willen filmen, dat ik omdraai en trug in het vliegtuig stap..

nja.. nog twee volle dagen genieten en dan het vliegtuig in!

Dushi Korsou, you will always be in my heart!!
Ik hou van dit eiland, maar toch kan het niet tippen aan die plek in het zuiden vol heuvels.. Mijn Limburgs land!

Tot Snel!

  • 06 Juli 2012 - 16:11

    Kelly:

    Ik mis dushi korsou!
    soo soo soo bad!

    tot sjnel melv!

  • 06 Juli 2012 - 16:35

    Els Dekkers:

    Welkom thuis, Melvin, thuis wacht je lieve en mooie vriendin.
    groetjes Els.

  • 06 Juli 2012 - 16:49

    Anne-Marie :

    Melvin,
    Geniet van je laatste weekend op Curacan en doe niets voor de laatste keer want we verwachten je snel weer terug te zien op Dushi Korsow.

    Bedankt voor je inzet bij Tantra Lounge, wij zullen je zeker missen!

    Fijn weekend en heel veel plezier met de thuiskomst in het mooi Limburg.

    Anne-Marie

  • 07 Juli 2012 - 08:11

    Aniek:

    Haa broertje.
    Mooi geschreven hoor en ik begrijp helemaal hoe jij je voelt. Komt helemaal goed en de het land en de mensen zal je altijd bij je dragen. Hopelijk tot snel, zodat ook wij kunnen knuffelen!

    Liefs, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2012

Week 19, 20 en 21

18 Juni 2012

Week 17 en 18

05 Juni 2012

Week 13, 14, 15 en 16

10 Mei 2012

Week 11 en 12

25 April 2012

Week 9 en 10
Melvin

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1745
Totaal aantal bezoekers 15424

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 09 Juli 2012

Stage Curacao

Landen bezocht: